22 Şubat 2017 Çarşamba

League Of Legends Eu Weste Geçmek İçin 7 Neden

Hey sen arkadaşım hakettiğin ligde oynamadığını mı düşünüyorsun ? her el feeder geliyor ve sen onları taşımaktan zorlanıyormusun. Artık oyundan keyif alamıyormusun ? oyundan keyif almak için farklı alternatiflere girmene gerek yok Eu West tam sana göre. İşte Nedenleriyle :

1- Türkiye Sunucusunda 5 oyundan 4ünde afk troll çıkıyorsa Eu Westte Bu oran 5 oyunda 1e düşüyor.

2- Afk kalan nerdeyse hiç bir adam görmedim isteyerek. ( kısacası ben buna oyun vermem ben afk , yok bana sövdü ben afk , yok bakkala gitmem gerek ben afk diyenler yok :) )

3- Oyuncular Türkiye sunucusunda göre daha anlayışlı 0-10 gitsenizde küfür etmezler sizin morelinizi bozup dahada kötü oynatacak hareketlerde bulunmazlar.

4- 3. maddede dediğim gibi kötü oynuyorsanız o elde işler yolunda gitmiyorsa tüm takım size destek amaçlı yapabilirsin dostum  gibi cümlelerle motive eder sizi ya da ormancınız size sürekli yardımcı olur. Orta koridordaki arkadaşınız sürekli size yardıma gelir.

5- Henüz 10-15 level seviyesindeki oyunlarda bile TR sunucusundaki silver oyunları dönmekte.

6- Herkes oyunun bilincinde yani 50 skor alıpta 1 tane kule almamak gibi bir şey göremezsiniz Eu Westte bir skor alındımı hemen objektiflere yönelinir ( ejderha , kule , baron gibi)

7- TRdeki gibi chat kullanımı çok fazla değil yani herkes oyuna odaklanmış bir şekilde oyundan keyif almak için oynuyorlar. TR'de hatırlarımda bir arkadaş oyunu bırakıp taramalı tüfek gibi chatta yazı yazıyordu.

Eu Weste geçmek için bir çok nedenlerden bunlar sadece bir kaçı kaliteli oyun oynamak istiyorsanız , sadece oyunu oyun olduğu için oynayacaksanız sizide kesinlikle Eu West Serverine bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder