Gösterim Başına Ücret (CPM) Ödeyen Internet Sitesi Yüksek Miktar 2017

Merhaba arkadaşlar internette bir çok reklam sitesi var fakat gösterim başına komik ücretler veriyorlar. Bende araştırıp en iyisi ile çalışmak için günlerimi harcadım ve sonunda link.tl'yi buldum abartı ücreti yok fakat piyasada 5000 gösterime 20 lira ödeyen site görmedim. Sitenizin hiti yüksekse şiddetle öneriyorum.

Site => http://link.tl/?r=100908

Siteye Giriş Yapıyoruz Üyeliğimiz Varsa giriş yapıyoruz yoksa üye oluyoruz üye olduktan sonra ana sayfaya yönlendiriliyoruz.





Sol Köşede Araçlar'a basıp flash reklama tıklıyoruz.




















Sonra orada verilen kod sitemiz ya da blogger kodumuzu alıp <body>....</body> tagları arasına ekliyoruz.
<body>....</body> bulamadıysanız Gadget ekleyip HTML/JavaScript'e kodu yapıştırdığımızda reklamlar gözükmeye başlayacaktır.











İşte Yaklaşık 5000 Gösterime 20 Lira aldım. sizde sitenizin gösterimine bağlı daha fazla kazançlar sağlayabilirsiniz.

















Sitenin ödeme konusundaki alt limiti ise 15 TL , 15 TL'yi geçtiğinizde Site ödemeleri yapıyor













Site => http://link.tl/?r=100908







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder